אדריכל בתים פרטיים – קלרה רגן

בשעה טובה והרבה מזל טוב, הגיע הרגע להגשמת החלום – בניית הבית הפרטי שלכם.

כאשר אנו מדברים על אדריכלות לבתים פרטיים, אנו למעשה מדברים על אדריכלות אלגנטית, מושקעת ויוקרתית, כזו שנותנת תחושה של בית אמיתי מהרגע שנכנסים פנימה, יחד עם הפינוקים שחלמתם עליהם, כמו למשל חימום תת רצפתי, משחקי תאורה בחללים השונים, מטבח מפנק עם מכשירים טכנולוגים מתקדמים ועוד ועוד. אדריכל בתים פרטיים עובד לצידו של הלקוח לאורך כל הדרך, משלב התכנון ועד סיום הפרויקט, כולל ליווי לרכישות של הפרטים השונים, תכנון נגרות מותאמת, אזורי אחסון פונקציונליים וזאת תוך בניית פרוגרמה (רשימת צרכים) לכל חדר וחדר בבית והתאמתו לבן המשפחה שיתגורר בו.

כיצד בוחרים אדריכל לבתים פרטיים?

היות והדרך בה אתם מתכננים ללכת, הולכת להיות ארוכה ומלאה בעליות ומורדות רגשיות, חשוב לאתר אדריכל שתרגישו איתו נוח, שתוכלו לדעת בוודאות שהוא שומר על האינטרסים שלכם, קשוב ומבין את הכוונה מבלי להכביר במילים, שכן, אולי אתם לא מכירים את המונחים הטכניים לפרטים שאתם רוצים ו/או אוהבים, וכאן בדיוק בא ניסיונו המקצועי של האדריכל לידי ביטוי, כמו גם יכולת הקשב שלו לכל צורך ודרישה שלכם, אחרי הכל – אתם אלו שהולכים לגור בבית ולכן חשוב שיתאים אליכם ממש כמו כפפה ליד.

המלצות. זהו הפרמטר הטוב והאותנטי ביותר שתוכלו ללכת לפיו- בני משפחה, חברים או מכרים קרובים, אשר יכולים להמליץ לכם על אדריכל בתים פרטיים, מניסיון אישי וחווית שירות, יעניקו לכם את ההמלצות הטובות ביותר, הם יוכלו לספר לכם על האדם, על המקצועיות, על הרגישויות וגם על התכונות הפחות טובות שחוו במהלך הפרויקט שלהם.

מעבר להמלצות ישנה תמיד הפגישה האישית/ פגישת היכרות עם האדריכל/ משרד אדריכלים . פגישה אישית יכולה לתת לכם מושג טוב יותר מאשר צפייה באתר בלבד. ברגעים אלו של “עין בעין” קורה הקסם וניתן להרגיש את הכימיה (או היעדרה) וגם אם מדובר באדם מקצועי ככל שיהיה, במידה ואינכם מרגישים בנוח, סביר להניח שלא תוכלו לעבוד יחד וזה בסדר גמור, לא כולם מתאימים, אבל אין זה אומר שצריך להתפשר, להפך – יש לכם חלום, יש לכם סגנון, יש לכם צרכים ודרישות ויש את אותו אדריכל או אדריכלית אשר יתאימו לכם בדיוק, ממש כמו כפפה ליד.

לא מתפשרים על אדריכל

אתם בוודאי לא הייתם מפקידים את האחריות על פרויקט חייכם בידיים לא אמינות ולא מקצועיות, שכן, אדריכל בתים פרטיים הוא איש מקצוע מנוסה ומיומן, אשר יידע לא רק להגשים לכם את החלום, אלא גם ללוות אתכם לאורך כל הדרך, מול הרשויות, הבירוקרטיות הסבוכה וכל הדרוש בדרך הארוכה והמאד לא פשוטה בה אתם מתעתדים ללכת. זהו הרגע לא להתפשר ולאתר אחר אותו אדריכל שיעניק לבית שלכם חיים, מהנייר ועד לקבלת המפתח ובסגנון העיצובי שאתם אוהבים מהפרט הגדול ביותר ועד לקטן שבניהם.

אדריכלות לבתים פרטיים קלרה רגן 🙂

שמי קלרה רגן, אדריכלית המתמחה בתכנון ועיצוב בתי מגורים פרטיים, בעיקר באזור חדרה-גדרה. אני מלווה את הלקוחות שלי משלב הגדרת הצרכים ועד לכניסה לבית. אני משלבת בין אמנות, טכנולוגיה ואסתטיקה, ומתאימה את העיצוב לאישיות ולסגנון של כל משפחה. אני דואגת להתעדכן בכל החידושים בענף הבנייה והעיצוב, ומשתמשת במיטב המומחים, הקבלנים והספקים בתחום. יש לי ניסיון רב ומעל 20 שנה בפרויקטים שונים. אשמח לתת לך מענה ושירות לבניית הבית הפרטי שלכם

אני לא מאמינה במקריות, ולכן ברור שאתם כאן כדי למצוא את המשרד שילווה אתכם עד הבית 😊

נעים מאד, הגעתם. שניפגש? אנו בטוחה שיחד נוכל למצוא את הדרך להגשמת החלום שלכם.

צרו קשר כעת.

Skip to content