קירות מדברים

יש משהו קסום בשיפוץ בתים, בכלל אם הם בתים ישנים…  

קירות מדברים, חברים, אני תמיד אומרת את זה.  

הם מספרים לנו סיפור על האנשים שהיו גרים בו וגם מספרים לנו על חלק מההיסטוריה של  האזור. תחשבו שנייה על איך לחבר את שני העולמות האלו: העולם הישן והמהמם הזה  והעולם החדש, המלא בחלומות שנותנים צורה לבית החדש שיבנה שם בקרוב. אבל לא הכל  קשור להיסטוריה ולרגשות שלנו לשמחתי…  

יש עוד הרבה על מה לדבר, למשל, על המציאות בארצנו היקרה. אני שומעת בשנים  האחרונות שאין מגרשים למכירה בערים די חשובות בארץ )רחובות, ראשון לציון, נס ציונה, בת  ים, חולון…( אז למה לא לקנות בית ישן ולשפץ אותו, ל תת לו הזדמנות נוספת וגם לתת לעצמנו  את ההזדמנות הזאת?  

יש עוד נושא לא פחות רלוונטי בשיפוץ בתים ואני מדברת על כלכלה!!! שיפוץ בית יעלה לכם  הרבה פחות מלבנות בית חדש: יש הבדל משמעותי במחיר! ברגע שאנחנו משפצים בית או  כל מבנה קיים אחר, יש בו כבר כמעט הכל )בעיקר יסודות( אז העלויות הן פחות גבוהות וזה  נותן לנו חופש להשקיע את הכסף שלנו במקומות שאנחנו באמת צריכים או רוצים.  

קירות מדברים… אני באמת מאמינה בזה.  

בואו ניתן לקירות ישנים לדבר גם שפה חדשה.  

באמת יש משהו קסום בשיפוץ מבנים קיימים.  

שמי קלרה רגן, אדריכלית ומעצבת פנים במרכז הארץ, המתמחה בבתים פרטיים, תכנון ועיצוב מסעדות עם נסיון למעלה מ20 שנה. אני מזמינה אתכם להתייעץ איתי ואשמח לעזור בכל שאלה.

שלכם, 

קלרה רגן

Open chat
איך אני יכולה לעזור?
Skip to content