משרדים ביתיים חלק א’

כמה מכם עובדים מהבית? אתם מרוצים מהפינה שלכם? אילו שינויים הייתם עושים?

חללים פשוטים ורגועים עוזרים לנו להתרכז ולעבוד טוב יותר. אחד הסודות לקבלת מרחב עבודה נעים ופונקציונאלי זו פשטות. אם אין לך חדר עבודה בבית ושולחן העבודה יהיה חלק מהסלון או חדר השינה, צריכים מינימליזם והפחתת דברים מיותרים! מה באמת אתם צריכים בו? את האובייקטים הכי שימושיים, צריך לכלול מבלי לשכוח שפחות זה יותר!!!! עם שני נתמכים מעץ פשוטים ושני מדפים קטנים, אתם פשוט יכולים לייצר פינת עבודה מכובדת ופונקציונאלית!

תעצבו את פינת העבודה שלכם עם דברים, חומרים וצבעים שאתם אוהבים, כול דבר שמעורר השראה יעזור לכם לעבוד בהנאה. אם אתם אוהבים את סגנון הנורדי, תבחרו ריהוט עץ בהיר ותכניסו פריטים גם בצבעים בהירים ורכים משולבים עם לבן. אבל אם אתם מעדיפים וינטג’, תנסו להשיג רהיטים עתיקים, תחדשו אותם (מחזור, כמה אני אוהבת מחזור!!!) תתנו להם חיים חדשים ותתחילו ליהנות!

סדר (כן, עוד פעם סדר, תמיד סדר!) זה הבסיס לקבלת פינת עבודה נכונה: סדר יעזור לכם להתרכז ולעבוד חזק וטוב יותר. תכניסו לפינות העבודה שלכם אלמנטים שיעזרו לכם לסדר, למיין: מדפים, קופסאות בגדלים שונים, קולבים, סולמות עם מדפים… יש מלא פתרונות בשוק לכל צורך, לכל טעם ולכל בן אדם!

איך היא נראית פינת העבודה שלכם בבית?

תכנון ועיצוב משרד ביתי בצורה נכונה הוא חשוב לשיפור היעילות, התמקדות והרווחה שלך. משרד ביתי נוח ואסתטי יכול להגביר את ההשראה והמוטיבציה שלך לעבוד, להפחית את ההסחות דעת ולשמור על הגבולות בין העבודה להחיים הפרטיים. 😊

שמי קלרה רגן, ואני אדריכלית ומעצבת פנים עם מעל 20 שנה ניסיון. אני מזמינה אותך לעצב ביחד את המרחב המושלם שלך ביחד

לפרטים נוספים צרו איתי קשר

Skip to content