איך מבררים את תקציב עלויות השיפוץ?

מזל טוב!! החלטתם שאתם יוצאים לשיפוץ הבית, יש לכם תקציב מוגדר ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לשפץ.

איך תדעו שהתקציב שלכם תואם את הצרכים והחלומות שלכם?

בואו נהיה כנים לרגע- רובכם לא מודעים לעלויות הראליות בשוק הבנייה. החל משכר הטרחה של המעצבת ועד לעלות של אסלה. כן גבירותי ורבותיי, שיפוץ עולה כסף ולא מעט. יש מחירון שיפוצים שניתן לראות באינטרנט, גלוי לכולם, אך זה לא מבטיח שכל קבלן שתבדקו יעמוד במחירים אלו. שימו לב שקבלני שיפוצים שעבודתם טובה ואיכותית ייקחו יותר כסף.

לאחר שביצעתם את שלושת השלבים, זה הזמן להתחיל לחפש מעצב פנים/ אדריכל. קודם כל קבעו לכם פגישת יעוץ ראשונה; לאחר שקיבלתם המלצות, ראיתם את תיק העבודות שלהם ואם חווית הלקוח הראשונית מולו הייתה טובה.

פגישת הייעוץ נועדה כדי לבדוק את היתכנות השיפוץ שלכם. הפגישה חייבת להיות בנכס שיעבור שיפוץ! אחרת אין טעם בכלל לפגישת הייעוץ. מעצבי פנים/ אדריכלים מנוסים יגבו תשלום בעבור פגישת הייעוץ.

העבירו למעצב את כל האינפורמציה ובחנו את האפשרויות לבצע את הפרויקט באופן חלקי או מלא.

מעצב טוב ידע להגיד לכם כמה תקציב תצטרכו על מנת לבצע את הפרויקט במלואו או בחלקו.

· טיפ 1– ברגע שאתם מחליטים על תקציב ועל היקף השיפוץ עשו שיקול זאת בחכמה. אם פתאום באמצע השיפוץ תגלו שאין לכם מספיק תקציב לבצע את הפרויקט יהיה מאוד קשה לצמצם את השיפוץ תוך כדי הביצוע.

· טיפ 2- אל תנסו לחסוך בעלויות השיפוץ ולתת לבן משפחה לבצע את העבודה כי הוא מוכשר ויש לו ידיים טובות… קחו איש מקצוע רציני, אמין, אחראי ובעל אחריות. אדם שזה המקצוע שלו. כך תמנעו גם מסכסוכים משפחתיים בתהליך וגם תקבלו אחריות על העבודה.

Skip to content