איך לבחור מעצב פנים?

דפדפתם בגוגל, פינטרסט ופייסבוק.

עברתם על עשרות תיקי עבודות של מעצבי פנים.

קיבלתם ים של המלצות מחברים/ מהפייסבוק ומצאתם את שלישיית מעצבי הפנים שאתם הכי אוהבים ואתם רוצים להתקשר איתם כדי לקבל הצעות מחיר לשיפוץ הבית.

מה הוא הצ’ק ליסט שאתם חייבים לעשות ולברר מול אותם מעצבים נבחרים?

1. לערוך שיחת טלפון ראשונית. בשיחה זו תסבירו למעצב מה בדיוק אתם מבקשים לעשות בבית ותבדקו אם הוא יכול לבצע עבורכם את העבודה. שאלו באופן כללי איזו הכשרה יש להם וכמה ניסיון יש להם בתחום. במידה וקיבלתם מענה לכל השאלות, בקשו לראות תיק עבודות מסודר וקבעו פגישה פרונטלית עם המעצב.

2. בפגישה, דבר ראשון בדקו אם יש בניכם כימייה. איך קיבלו אתכם?, האם היו קשובים אליכם לכל אורך הפגישה? בפגישה חשוב שתדברו והרבה!! תפקיד המעצב בשלב זה, הוא בעיקר להקשיב לכם. ספרו לו בדיוק מה אתם מתכננים לפרטי פרטים. תהיו גלויים בנושא התקציב שלכם ובדקו יחד איתו את היתכנות הפרויקט לפי התקציב.

3. ניסיון- שאלו את המעצב היכן למד? איזו הכשרה/ תעודה יש לו? כמה שנים הוא בתחום? כמה פרויקטים הוא כבר עשה? ואילו סוגים של פרוייקטים? כמה פרויקטים הוא מנהל בו זמנית ואם הוא יכול לשלב גם את הפרויקט שלכם? בקשו לראות פרויקטים שכבר הושלמו או לשוחח עם ממליצים שכבר סיימו את התהליך. אלו שאלות ודרישות שחובה עליכם לשאול. אתם עומדים לשלם למעצב ולשיפוץ סכום כסף לא מבוטל והוא חייב להיות מנוסה, אחראי, מקצועי ומקצוען. תדרשו לדעת את הדברים הנ”ל ותבקשו הוכחות לכך.

4. תאום ציפיות- חשוב מאוד! שתפו את מעצב הפנים בלוחות הזמנים שאתם מבקשים. בקשו לדעת על תהליך העבודה עם המעצב. ודאו שהמעצב יודע לספק לכם את כל השירותים שאתם מבקשים. חשוב שתדעו את שלבי העבודה על מנת שתדעו לצפות מראש את הדברים.

5. חוזה עבודה- הצעת מחיר, מפורטת ככל שתהיה, אינה חוזה עבודה!! חוזה עבודה ידבר על נושאים שאינם מופיעים בהצעת המחיר כגון: תנאי התשלום, מה קורה אם אחד הצדדים מחליט על הפסקת התקשרות, איך הלקוח/ מעצב מפוצה בשל כך, לוחות זמנים, תקציב ועוד (תוכלו לקרוא זאת במאמר על חוזה ההתקשרות).

6. ספקים ונותני שירות– שאלו את מעצב הפנים אם יש לו רשימת קבלנים וספקים מומלצים. למעצבים מנוסים יש רשימת ספקים וקבלנים אשר הם עבדו איתם בעבר. הם מכירים אותם היטב ואת טיב עבודתם. מעצב פנים שרוצה לשמור על עצמו ועל המוניטין שלו לעולם לא יעבוד עם ספק/ קבלן אשר עושה עבודה לא טובה. כמו כן אם הספקים מכירים אותם תוכלו בעזרת מעצב הפנים לקבל הנחות יפות בחנויות השונות בזכותו. תוודאו כמובן אם אתם יכולים ללכת לחנויות שאתם תבחרו או לקבלן אחר שהמליצו לכם עליו.

לאחר שסיימתם את סבב הפגישות, ראיתם עבודות, ושוחחתם עם ממליצים- כעת נותר לצמצם את האפשרויות.

אם צמצמתם לאחד- מעולה!! אם נשארתם עם התבלטות כל שנותר לכם לעשות הוא להשוות בין הצעות המחיר שקיבלתם. מעבר למחיר הנקוב בדקו מה תקבלו מכל מעצב בתמורה למחיר.

עברו על ההצעות ביסודיות. אם ההצעות זהות, בדקו עם עצמכם למי הכי התחברתם ברמה האישית.

הפרויקט ייערך כמה חודשים. פרויקט של שיפוץ הוא פרויקט עם המון אמוציות ודורש מעצב רגוע שתמיד בשליטה, שילווה אתכם בבטחה ויהפוך את התהליך למהנה. כך גם תבטיחו לעצמכם תוצאות מעולות!!

בכל הפרמטרים שציינו, משרדינו עומד בגבורה ואנו נשמח לתת לכם שירות. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר או בקרו בעמוד עבודות עיצוב פנים במרכז וראו את עבודתינו

Skip to content